miercuri, 11 august 2010

Impacheteaza-ma!


Episodul 2 – Septembrie 2009.

Ma tineam in continuare batoasa si nu mancam nici un strop de carne. Ma mai necajea iubitul cand isi facea la grill o friptura de porc, condimentata cu fel de fel de arome. Dar eu nu si nu... Batman!

Intr-o seara, la sala de fitness, ma indrept catre masseur. I-am zis ca imi e tare dor de un masaj si sa ma programeze la o sedinta. Zis si facut. M-a programat in urmatoarea zi. Am continuat exercitiile visand la un masajul de relaxare ce urma.

Urmatoarea zi m-am prezentat la masaj. A fost bine, Nu a fost cum am visat, dar a fost bine. In acea seara am adormit instant, si m-am trezit cu dureri mai usoare in zona spatelui. In timpul masajului, am inceput sa discut cu maseur-ul. Hai sa ii zicem Costi. M-a intrebat de ce vin la sala si ce urmaresc! I-am zis evident ca vreau sa slabesc frumos si sanatos! A venit atunci cu o propunere. Avea sa imi faca un pachet, cu pret special de infasari aromoterapeutice cu tot felul de produse care mai de care mai spectaculoase. Scopul: slabire rapida cu rezultate de la prima sedinta (spunea el) si cu efecte miraculoase asupra aspectului de celulita si centimetri pierduti. Normal ca am fost sceptica si m-am uitat la el ca la un zmeu.. dar am fost de acord. Hai sa o incerc si pe asta. Si asa am inceput cate 3 sedinte pe sapt de impachetari. Mi-au fost luate masurile in mai multe puncte, greutatea si alte date. Ia uitati ce se spune despre aceste infasari:

Combinatia dintre aromoterapie si infasarea corpului, este cea mai naturala si eficienta modalitate de a inlatura cativa centimetri din circumferinta corpului. In afara de acest rezultat, se obtin si alte efecte: eliminare de toxine, eliminarea depunerilor reziduale si netezirea vizibila a pielii. Efectele asupra celulitei, vergeturilor, proeminentelor de suprafata sunt vizibile deja dupa 2-3 sedinte. http://www.kosmetikum.ro/infasarea-aromoterapeutica-p-1.html

In luna septembrie recunosc ca am lasat-o moale de tot cu fitness-ul.Era mult mai comod sa merg la impachetare si sa stau acolo o ora. Cum sunt impachetarile facute? Ei bine, se folosesc niste fase elastice late, care inainte de a fi aranjate si stranse pe corp, se pun intr-o solutie speciala. Apoi se impacheteaza corpul incepand de la piciorul stang, apoi picior drept, solduri, talie si in final o alta fasa pe brate. Stim ca si acolo e celulita si arata foarte inestetic.

Apoi se aseaza pacienta pe o masa de masaj, se mai impacheteaza intr-o punga uriasa (hi hi) si se pune un prosop peste sa tina de cald, si unul la picioare. Se da drumul la muzica de relaxare, si somn de voie. 45 de minute.

Cum actionau aceste impachetari? In timp ce sedeam pe masa, ma cuprindeau simtaminte de valuri de caldura urmate de valuri de frisoane, transpiratie si uneori piscaturi si furnicaturi in corp. Semn ca treaba lucra! Apoi eram despachetata, ma stergeam cu prosopul si eram data din nou cu o alta crema. Erau mai multe sortimente dar mie imi placea una ce avea ca ingredient activ ardei iute. Pffff... luam foc instant si imi placea la nebunie. (Asta chiar adoram cand a venit iarna si era tare frig afara).

Pentru persoanele care vor sa slabeasca rapid intr-o perioada relativ scurta de timp si bugetul nu constituie o problema prea mare, le recomand impachetarile. Sunt eficiente. Dar nu va asteptati la schimbari miraculoase intr-un timp foarte scurt. Veti da jos cativa centimetri. Daca nu aveti grija, ii puneti la loc imediat!

Ca si greutate, nu am slabit mare lucru. Probabil ca am dat jos un kilogram intr-o luna. Dar viata mea inca nu era prea ordonata si pusa la punct. Oricum, nu vroiam sa slabesc intr-un ritm nebun. Asadar, in luna septembrie aveam in medie 71 de kilograme. Aveam uneori si 70,8.. si 71,4. Oscila.

Am hotarat sa continui cu impachetarile, dar din 3 sedinte de saptamana, am decis sa merg doar o data pe saptamana. Bugetul nu mai imi permitea. Din octombrie insa am inceput sa merg mai des la sala – de 3-4 ori pe saptamana. Starea mea de spirit era mai buna. Nu mai aveam atat de mult de lucru la calculator. Nu aveam o energie extraodinara si trageam de mine sa ajung la fitness si sa si lucrez un pic. Dar am fost mereu rabdatoare de felul meu, si ambitioasa, si perseverenta. Si mereu am cules roadele bucuriei si fericirii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...