miercuri, 20 octombrie 2010

Angela Gossow


Dragul meu drag mi-a trimis un interviu cu o solista a unei trupe de metal rock. Ma gandeam eu ca e ceva special si merita citit! Redau aici o parte din interviu. Precizez ca exact asa simt si eu legat de uciderea animalelor, de o viata sanatoasa si longeviva! Ce mai, parca mi-a cules cuvintele din suflet!
Tot interviul aici: http://www.promusicprod.ro/maximumrock/pages/interviuri/Angela_Gossow_Arch_Enemy_-_un_model_pentru_tanara_generatie.php

Pentru un stil de viata sanatos...


De ce ai ales sa fii vegetariana?
Mananc numai mancare cruda, legume si fructe crude. Sunt vegan. De exemplu vara cand merg in padure culeg mure, zmeura sau frunze si le mananc asa cum sunt. E un stil foarte sanatos de viata pentru ca nu le gatesc, nu le fierb, astfel nu distrug nici una din vitaminele sau mineralele pe care le contin. Ma mentin mereu in forma fizica foarte buna, n-am pus niciodata vreun kilogram in plus, de cand ma stiu, asta datorita dietei extrem de sanatoase, plus ca traind astfel nu fac rau nici unei fiinte vii, cu exceptia plantelor, dar plantele nu au sentimente, asa ca... ha,ha... Si nu au nici memorie, in timp ce animalele au, lucru demonstrat de altfel... Ma opun cu tarie oricarei forme de violenta si omor, iar aici nu exclud animalele de pe lista. Consider animalele ca fiind egalele oamenilor, pentru ca omul pana la urma este tot un animal de fapt, suntem animale, stii ce spun. Daca analizezi evolutia noastra, suntem homo-sapiens, un animal si nu inteleg de am stabilit ca regula ca avem dreptul sa incarceram, sa inmultim, sa reproducem la nivel de masa si sa masacram animalele intr-un fel in care nici un alt animal nu ar face-o! Noi nu mergem sa omoram un singur animal din care sa ne hranim o saptamana, ci supraconsumam in cantitati asa de mari incat foarte multi se imbolnavesc din cauza acestui consum de carne, stii tu… Apar o sumedenie de boli de inima, infarcturi, cancer la stomac, tot felul de tipuri de cancer care se datoreaza supraconsumului de carne, unde mai punem ca indopam acele animale cu tot felul de hormoni si medicamente pentru ca altfel nu ar supravietui in mediul in care le tinem. Carnea pe care o consumam este plina de atatea antibiotice incat creeaza numeroase disfunctionalitati hormonale si evident efectele secundare ale acestora, gen impotenta… Deci, da, cred ca industria de carne este cea mai dezgustatoare, nesanatoasa pentru om si pentru mediu iar eu nu vreau sa o sustin catusi de putin. Trebuie sa spun ca sunt foarte mandra de colegii mei, inclusiv Sharlee D’Angelo si Daniel Erlandsson, precum si Christopher si Michael au devenit in prezent vegetarieni, fie datorita motivelor legate de sanatate, fie ca inteleg impactul industriei carnii. Este una dintre cele mai crude si daunatoare industrii din lume iar daca te declari impotriva testarii pe animale, cand vine vorba de tot soiul de produse, nu poti sa fii ipocrit si sa te declari pentru cresterea si inmulturea porcinelor sau bovinelor in conditii inimaginabile, ca in cele din urma sa fie macelarite sau impuscate. Este acelasi lucru. Sunt impotriva cruzimii fata de animale, iar industria de carne face parte din ea.
Ai dreptate…
Ai inteles? Ha,ha… Cred ca odata ce o persoana intelege intra in responsabilitatea sa sa actioneze in consecinta. Daca nu vei lua masuri, constiinta iti va spune ca esti un om slab. Iar eu nu sunt un om slab. Sunt o fiinta umana puternica! Cand inteleg un lucru, ii inteleg consecintele si actionez in conformitate. Cred ca intra in responsabilitatea tuturor celor care inteleg sa actionez si sa-si schimbe viata, traind in conformitate cu ceea ce a inteles, cu constientizarea consecintelor actiunilor sale, nu-i asa?
Dar cafea bei?
Nu, nu beau cafea. Nu.
Alcool?
Nu consum nici un fel de alcool. Nici nu fumez. Niciodata. Cred ca voi ajunge sa traiesc pana la vreo 120 de ani sau asa ceva! Hehehe.
Ce pot sa spun? Esti perfecta!
Da, stiu! Ha,ha,ha! Sunt un om foarte puternic, am o minte foarte puternica! Odata ce am constientizat ca un lucru nu-mi face bine, ma opresc si asa ar trebui sa faci si tu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...