luni, 31 ianuarie 2011

Potluck 30 ianuarie



A fost o zi linistita - mai putin prima parte cand a trebuit sa gatesc pizza, sushi si salata de alge in cateva ore, sa ma aranjez si sa ma pregatesc.
O data ce am ajuns la Ramona, ne-am asezat cu totii la masa si ne-am relaxat, bucurandu-ne ochii cu atatea bunataturi. Am povestit cate-n soare si in stele despre viata raw, despre sanatate si relatiile cu ceilalti oameni din jur in privinta mancatului raw. Fiecare a prezentat ce a facut si apoi am servit. Nu pot spune ce mi-a placut cel mai mult! Totul a fost absolut un rasfat pentru glandele gustative, pentru ochi, nas, stomac si mai ales suflet!
Dupa cum stiti, eu am facut pizza, sushi, salata de alge si painici. Am glumit, spunand ca imi dau licenta in gatit raw!
Au mai fost urmatoarele:
Salata cu varza acra si nuci
Prajitura cu capsuni - cuvintele sunt de prisos. Este INCREDIBIL de buna!

O bautura din portocale, ghimbir. (langa prajitura-tort de mai sus). Daca pana acum eram curioasa dar si fricoasa sa folosesc ghimbir in zmuti, m-am convins pe deplin ca da un gust delicios bauturii. Voi face si eu.

Legume marinate ( caserola rotunda), orez din legume alaturi de salata de sfecla rosie cu chimen (caserola patrata) si ciuperci cu dovlecel marinate in ulei de masline, zeama de lamaie si patrunjel (caserola ovala)

Sushi, bomboane si painici

Sos de rosii cu mirodenii italiene si paine neagra din cereale ( ne-raw)

Salata de alge

Pizza

7 comentarii:

  1. Vai ce ciuda imi este ca eu nu pot sa fac asa ceva... In Arad nu gasesc nici un raw foodist, probabil la noi in vest ajunge mai lent "trendul":) ca asa-i la ardeleni :)))
    Ma bucur pt voi ca ati organizat asa o minunatie :O

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De ce sa nu poti face asa ceva? nu este deloc greu, doar putina imaginatie si curaj.
      Eu sunt din Arad si sunt foarte multi raw vegani in vest!

      Ștergere
  2. Da. Ramona Chivereanu este o draguta ca organizeaza potluck-uri raw la ea acasa. Cand ma mai aranjez si eu, o sa fac si la mine. Si apoi cand vine caldura... eeee... Merem la iarba verde, in natura. O sa fie rasfat pentru toate simturile. Ca doar nu degeaba avem muntele in fata blocului!

    RăspundețiȘtergere
  3. Da' la mine de ce sa nu facem? Am tot ce trebe'. ustensile IKEA,spatiu....

    RăspundețiȘtergere
  4. vai ce bine arata toate!!ma ajutati si pe mine cu retete?va multumesc

    RăspundețiȘtergere
  5. Claudia, retetele le gasesti in postare, cu trimitere pe alte bloguri sau la reteta postata pe blogul meu.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...