luni, 31 ianuarie 2011

Salata insorita


Am denumit-o asa ca e stralucitoare, calda si placuta ca o raza de soare. Plus ca intrand cu ea in sufragerie sa ii fac pozele, a iesit soarele si razele jucause patrundeau in toata camera! Mi-am umplut sufletul cu energie pozitiva!

Ingrediente:
- morcov
- ardei rosu si galben
- castravete
- praz
- portocala
- rodie
- avocado
- zeama lamaie
- sare



Am folosit in ea restul legumelor marinate de la portia de sushi - care intre timp s-au mai odihnit o noapte in frigider, marinandu-se foarte bine, la care am adaugat seminte de floarea soarelui hidratate o noapte si cativa samburi de rodie. Am ornat cu felie de portocala si cateva fire de praz.


Langa salata mica de sus, am pus o jumatate de avocado taiat patratele, stropit cu zeama de lamaie si sare, la care am adaugat apoi un pic de praz si cateva seminte de rodie.

A fost foarte delicios!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...