joi, 14 aprilie 2011

Pancake Minicakes

Intr-o seara m-am pus sa fac clatite. Am facut 2 clatite mari si pentru ca m-am gandit sa ma joc putin, am facut si 4 clatite mici.
In medie, pentru o clatita se foloseste o banana. Si putin suc de lamaie.
Am mancat clatitele si mi-ar ramas cele 4 clatite mici.
Pentru ca mai aveam prin frigider crema ramasa de la prajitura rainbow (nu va imaginati ca am tinut crema in frigi tocmai de atunci; reteta este facuta imediat dupa prajitura rainbow) m-am gandit sa fac un minitortulet din clatite cu crema.
Am procedat in felul urmator:
Am pus o clatita, apoi am pus crema de ananas cu cocos si am pus clatita deasupra. Am repetat procedura cu celelalte 2 clatite. Apoi am unit cele doua nivele cu un strat de crema cu visine.
Am ornat cu felii de mango, cateva visine deconjelate, cocos si un pic de sirop dintr-o dulceata de trandafiri de la mama me.
Ce va recomand este daca faceti minitorturi din clatite, sa le lasati la frigider minim 4 ore. Eu l-am lasat peste noapte, iar a doua zi a fost mirific. Clatitele din banane s-a inmuiat putin, dar si-au pastrat consistenta si gustul. Si totul s-a inchegat perfect! A iesit o prajitura de vis !
Iata cateva poze la sectiune:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...