vineri, 20 mai 2011

Aniversare surpriza

In 15 mai a fost ziua unei prietene si o mana de oameni au decis sa ii faca o petrecere surpriza raw. Ea nu dorea nici un fel de party anul acesta, dar se pare ca nu i-a mers :))) A doua zi ne-am intalnit si am petrecut la Sorin acasa.
I-am pregatit un tort cu mere pentru ca stiam ca ii place foarte mult scortisoara. Inainte de tort insa am pregatit cate ceva de mancat sarat.
Inainte de a scrie ce am preparat vreau sa redau aici ce a scris Laura pe Facebook despre surpriza de ziua ei:

Sorin, Corina, Adela, Loredana, Nelu, Alina, Razvan, Sorin S, Adi, Laura, Gusti, Andra, Ionut, Ioana, Ramona,

VA MULTUMESC!

Ceea ce simt astazi este recunostinta, asa ca mi-am propus pentru o perioada de timp sa-mi incep ziua scriind minim 5 aspecte pentru care simt recunostinta!Sunt in prezent , adica Aici si Acum, bucuroasa ca am prieteni care se iubesc pe sine! Sunt incantata sa gust mancarea VIE atent aleasa de Corina Bacalu, sa folosesc spatiul cald si primitor al lui Sorin, sa ascult povestile de viata derulate in fiecare zi ale fiecarui om cu care ma intalnesc, sa primesc gesturile oferite din suflet, sa caut sa inteleg mai mult decat cuvintele exprimate, sa imi doresc sa simt mai mult…

Multumesc pentru fiecare cuvant minunat pe care l-ati spus si sunt convinsa ca acest cuvant, din momentul inceperii rostirii lui, el a crescut in fiecare dintre voi, s-a amplificat si continua sa va hraneasca din seva lui:

impartasire,prietenie,comunitate,echilibru,incredere,regasire,descoperire,gradina,deschidere,armonie,bucurie,ca acasa,reinventare,bucurie, veselie,minune, energie,dragoste si multe altele nerostite inca.

Cu drag, Laura!

Acesti oameni sunt cu totul deosebiti. Avem mult de invatat uni de la alti si acest lucru ma fascineaza. Sa va zic si cat de distractivi is? Am ras toata seara.. din tot sufletul meu! Mi-a mai placut mult ca fiecare a spus cateva cuvinte despre intalnire, am cantat la multi ani Laurei, iar la sfarsit am facut un "concurs" intre doua tabere - sustinatori ai dietei raw food si a hranei omnivore. Si ca sa fie totul funny, eu am fost aleasa liderul echipei de omnivori ( va dati seama ce tortura) si am avut echipa din baieti, iar Sorin Peligrad a fost liderul echipei de raw food-isti si a avut echipa din fete. Eram curioasa sa aud argumentele lor si am fost placut impresionata! Nota 10! Au stiu bine care sunt avantajele acestui stil de viata! Iar noi am incercat sa le demontam teoriile, desi totul imi parea neadevarat! Dar a fost amuzant!

Si trebuie sa mai adaug un lucru. Fiecare a spus lucruri minunate despre aceasta intalnire cat si despre prima. Dar Gusti mi-a zis ceva ce mi-a topit inima, sufletul... si era sa ma topesc si de pe scaun. A zis asa: "Multumesc Corina pentru aceasta experienta. Daca pana acum mancam, acum am invatat sa ma hranesc!" M-am topit toata! Ce satisfactie!! Ce implinire sufleteasca!

Acum sa revin la poze. Avem asa:
Pesto de masline cu betisoare de morcov si ardei, si lopatele de castravete :)


Paste bolognese din dovlecel cu sos de rosii si "tocatura" din migdale


Minipizza:


Si mirificul tort. Pun reteta intr-o postare viitoare.


Mi-a placut foarte mult si m-am simtit ca acasa!

2 comentarii:

  1. Corina, apreciez ca ai folosit mai putine castroane. E greu, te cred, dar incet, incet vei scapa de aceasta dependenta....

    Iti multumesc pt aceast apostare si pt celelalte, de altfel. Iti multumim pt ce faci pt noi, pt mancarea, spiritul si sufletul tau.

    Intr-adevar, reuniunile noastre sunt o sarbatoare si invatam mereu cateceva unii de la altii.

    Ma inclin!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mi-a mers la sufletel commentul tau. Iti multumesc. Ma bucur enorm sa impart veselie si sanatate prietenilor!

    Ma inclin la randu-mi.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...