joi, 15 septembrie 2011

Tarta cu fructe de padure


Am fost invitata la o emisiune tv sa vorbesc despre stilul meu de viata si alimentatia raw vegan. Ii multumesc pe aceasta cale Alinei de la 24 fun Brasov. Ca sa nu merg cu mana goala si sa pot arata oamenilor ca hrana vie arata impecabil, am pregatit tarte cu fructe de padure. Zis si facut!
Ingrediente crusta:
1 cana de curmale maruntite
1 cana de fulgi de cocos bio ( sunt mult mai aromati decat cei ce ii gasiti in alimentara)
4 linguri ulei de cocos
100 gr migdale ( merge si fara)
2 linguri cacao
2 linguri de apa

Preparare:
Se pun toate in robot si se proceseaza. Se adauga apa la sfarsit si se mai invarteste pana cand totul se lipeste si formeaza o bilutza mare. Ii gata atunci de pus in forma.
Am asezat folie alimentara pe o forma de tarta si am pus compozitia, presand usor. La nevoie am umezit degetele si am asezat bine in forma amestecul lipicios.


Ingrediente crema:
150 gr caju hidratat in apa 12 ore
1 pastaie de vanilie
1 lingura de extract de vanilie
1 lingura de miere
1 lingurita de lucuma
1 lingurita de mesquite
2 linguri de ulei de cocos
2 lingurite de tarate de psyllium macinata fin

Preparare:
Am pus caju-ul (scurs) in blender, am adaugat apa sa ii egaleze nivelul si am procesat cateva minute pana cand a devenit crema. Apoi am adaugat miezul de la pastaia de vanilie, extractul, mierea, prafurile magice, taratea si tanaaaammm.. gata pufosenia vanilata!

Topping:
Zmeura, afine, merisoare, fulgi de migdale.

Ansamblare:
Am scos crusta din congelator, si am pus crema (care intre timp s-a intarit). Am asezat-o uniform cu o lingura umezita in prealabil in apa. Am ornat cu fructe si fulgi de migdale.
Din cantitatile de mai sus mi-au iesit 4 tarte.

Si gataaaa!
Cine nu-i gata, in iau cu tarta! :P

"This dessert is the kind of dessert it has to be eaten slowly to be able to enjoy and to appreciate it's beauty. It most make anyone feel like a Queen or King. It is artsy, delicately desi...gned for the eyes and for the body. It's presentation has a smooth composition, even the back plane colors all the way to the first close-up (a variation of bone, beige, white colors), stimulating flavors, including the berries. I must say, it is one of the greatest dessert pictures I've seeing. And if the backgrounds colors were not on purpose, it is what they call "a great artistic accident". Organico sin Refinar (facebook)
Acesta este un comment dragut ce l-am primit pe fb si ii multumesc celei ce l-a postat!

4 comentarii:

  1. Arata superb tarta. Poate ma incumet sa o fac si eu :). Felicitari pentru acest blog. Este minunat si plin de inspiratie, te admir foarte mult pentru ceea ce faci. Si eu incerc de putin timp sa trec pe hrana vie, dar inca nu mi-a iesit in totalitate. Imi doresc si sa slabesc si cred ca asta ar fi cea mai buna modalitate de a slabi si a fi sanatos. Dar banuiesc ca daca fac dulciuri dupa retetele tale nu prea am sanse sa slabesc :)). Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu zic ca ai toate sansele. Pentru ca dulciurile raw sunt sanatoase, si mai presus de asta, sunt dense si satioase la gust. Nu vei putea manca mult, o sa vezi. Si o sa ai un surplus de energie, numai bun de folosit la sala de fitness/aerobic, sau pur si simplu la o plimbare in pas mai allegro prin parc ;)
    Raw food te va ajuta enorm sa slabesti. Sanatos, lin si armonios. Iti doresc succes!

    RăspundețiȘtergere
  3. arata extraordinar, tentant.
    te rog spune-mi ce diametru au tartele, sa stiu ce forme folosesc.

    RăspundețiȘtergere
  4. ADe, cred ca au diametru 5-6 cm. Dar poti folosi orice forma mai mica, si de iti ramane din compozitia de "blat", faci niste bombonici.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...