marți, 29 noiembrie 2011

Restaurantul Barca


Cat de dor imi era sa scriu aici.... nici nu va imaginati! Nici eu nu imi imaginam acest lucru de eram intrebata acum ceva vreme in urma! Timpul liber a deveni foarte pretios, si nu pot decat sa ma bucur! Lucrez la intensitate mare, cu toata pasiunea si dragostea iar timpul in fata calculatorului a scazul semnificativ.
S-au intamplat multe de cand nu am mai scris, si sper ca incet, sa le trec pe toate in revista.
Astazi vreau neaparat sa va spun cateva cuvinte despre vizita mea scurta in Bucuresti, la restaurantul vegan Barca.
S-a ivit ocazia sa merg la capitala si am zis ca este o ocazie perfecta de a vizita acest restaurant deshis nu de mult timp. Mi-am dat intalnire cu mai multi prieteni virtuali, dar deveniti prieteni dragi in scurt timp. Si apoi reali! :P
Restaurantul se afla intr-o casa, la vreo 10 minute de mers din statia de metrou de la Piata Romana. O sa radeti, dar a fost prima data cand am mers cu un metrou! A fost fascinant! Am facut 1 minut intre statii! Ma intreb cat as fi facut cu masina!
Anyway.. nu este greu de gasit, dar nici foarte usor. De nu ma conduceau doi prieteni, probabil ca mi-ar fi luat mai mult timp sa gasesc locatia!
Atmosfera este placuta si te face sa te simti ca acasa, in sufragerie. Decorul este putin cam "rece". Eu as fi pus multe flori, ghivece cu vlastari de floarea soarelui, iarba de grau.. etc, etc. Apoi mi-a parut putin cam ciudat ( dar recunosc - poate eu sunt ciudata in privinta asta) cele cateva icoane aflate in spatiul unde se preparau bauturile. Nu pot spune bar, caci nu este asa ceva. Am inteles insa ca patronii sunt teologi, asa ca no.. au pus ei acele icoane acolo, pentru linistea lor sufleteasca si pentru zen.
Imi era o foame maaare si am purces repede la comanda. Am comandat o supa de cocos, pate marin cu painici din hrisca si tort cu ciocolata si menta. Apoi s-a mai adus un platou cu sushi din care ma gustat cu totii. Mancarea a fost buna la gust. Eu am insa o problema cu supele raw, pe care.. oricat as incerca.. nu le percep ca supe. Sunt sucuri in castron. Asa le simt, asa le vad, asa le consum. Dar supa asta de cocos a fost buna. Dar nu ca supa mamei de legume. Portia a fost generoasa si aproape ca m-am saturat. Apoi a venit pate-ul marin cu alge dulse. A fost bun, desi eu nu ma omor dupa alge. Eram totusi curioasa de gustul algelor dulse. Nu m-a dat pe spate. Painicile au fost crocante si subtirele. Tortul a fost bun. Mi-a placut tare mult. S-au mai comandat salate, sucuri si tort de ciocolata ( din care am gustat si nu pot spune decat ca este SENZATIONAL) si pentru acest tort voi merge la Barca ori de cate ori sunt in capitala. Ah.. si clar.. as lucra mai mult la decorarea mancarii! Tipic mie! :P

A fost foarte frumos si am vorbit de toate cele, ne-am simtit cu totii bine! Cu siguranta mi-ar placea sa repet experienta cat mai repede!
Va las in compania catorva poze, cu explicatiile de rigoare!

Supa de cocos si painici de hrisca:
Pate marin:
Tort de ciocolata cu menta:
Tort de ciocolata cu ciocolata
Sushi
Prieteni dragi: Irina, Catalina, Alin si Alina.

7 comentarii:

  1. Am fost si eu intr-o zi la Barca, eram pe fuga si am luat la pachet niste painici, pate si tort. Intr-adevar tortul era f bun, mie mi-a placut cel de lamaie. Totusi cum se face un blat ca al lor? Mie nu mi-a iesit pana acum? Dar o crema de lamaie din caju?
    Merci!

    RăspundețiȘtergere
  2. supa de cocos...ai dreptate , trebuie sa fie ca un suc in castron ...dar tot as vrea sa incerc ! imi place cocosul ...

    RăspundețiȘtergere
  3. corina,
    specificul restaurantului e crestinism si hrana vie.

    RăspundețiȘtergere
  4. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  5. Catrinel, cred ca nucile sunt facute unt. Sau cel putin sunt procesate foarte mult. Vorba ceea: pana iese untu din tine :)) Crema de lamaie e simplu: faci suc din lamaie, indulcesti cu miere, adaugi apa putina si apoi dizolvi nucile de caju in limonada rezultata. La final adaugi untul de cocos/cacao si mai indulcesti de este cazul.

    Coco - este tare buna acea supa. Mi-a placut tare mult. Si as manca mereu. Doar ca supele raw, absolut de toate felurile imi par sucuri. Dar nu imi displac deloc. Poate mai degraba le-as consuma intr-un pahar, ca si suc :P

    Alin si alina: nu ma deranjeaza specificul restaurantului. Am personal o problema cu aceasta forma de manifestare a credintei ( prin intermediul icoanelor, statuilor, si a altor obiecte "sfinte" sau sfintite). Icoanele eu le vad doar in biserica. Dar repet, nu m-au deranjat sa le vad si nici nu m-au impiedicat sa mananc si sa ma simt bine :)

    Maya: da.. atmosfera desi este una relaxata, este putin distanta si sumbra. Culoare as mai adauga locului: in farfurie si pe pereti!

    Tot ce am scris mai sus este o parere personala, deloc critica. Cand ceva nu iti place - nu mai vizitezi acel loc. Iar eu imi doresc mult sa mai ajung acolo! In mare, mi-a placut! Unul din patroni a venit chiar la noi si ne-a intrebat de este totul bine, de avem ceva de spus, caci ei sunt deschisi, pentru a oferi servicii cat mai bune clientilor. A fost foarte dragut din partea dansului. Nu mi-am permis insa sa ii spun sa puna mai multa culoare in farfurii :P Poate insa va citi postarea, pe care sper sa nu o ia ca pe o critica, ci ca pe un sfat dat din toata inima mea mare! ;)

    RăspundețiȘtergere
  6. Corina am simtit comentariul tau ca si cand ar fi fost al meu.
    Asa este ..ai perfecta dreptate. o atmosfera austera..eu ma mai gandesc daca o sa mai ajung acolo.
    ma bucur foarte tare sa vad ca si tu ai simtit anumite lucruri !
    te pup mult si sunt foarte happy sa te citesc !

    RăspundețiȘtergere
  7. Anonim, iti multumesc. Sunt happy ca esti happy!
    Eu as mai merge acolo. De multe ori. Iar de "barca" ar fi si in Brasov, as fi o clienta fidela. Si m-as imprieteni cu toti de acolo, si le-as da sfaturi cu multa dragoste. Sunt sigura ca m-ar asculta si am face treaba buna impreuna! Hrana vie este sanatoasa si este minunat ca aveti in bucuresti cel putin 2 locuri unde puteti sa va bucurati de asa ceva!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...