duminică, 12 august 2012

Detox - apa si sucuri naturale


Astazi am avut chef sa imi fac cateva poze, sa ma dau mare.. asa un pic! Asta pentru ca sunt incantata de rezultatele curei de detox, a vietii mele raw si a sportului. Mai ales a sportului!

In cele ce urmeaza vreau sa va scriu si sa raspund la cateva intrebari ce mi-au fost adresate in privat.
Multe persoane ma intreaba cata apa sa bea sau cat suc de mere sau de ce o fi el. Dragii mei, este simplu! Beti cat va cere sufletelul. Nu exista o limita maxima admisa. Cu cat beti mai mult, cu atat ajutati corpul sa elimine toxinele prin piele, rinichi, respiratie.. Corpul se spala in interior si scoate afara ce e rau! Eu exact asa imi si imaginez cand beau apa! ;)
Apoi sunt intrebata daca trebuie sa pregatesc cu ceva corpul inainte de o astfel de detoxifiere. Pai acum depinde de stilul de viata a fiecaruia. Sa nu uitam ca eu nu consum carne de 3 ani si produse de origine animala de 2 ani si ceva! Deci, in linii mari, corpul meu a primit mult mai putine toxine decat o persoana ce consuma la mic dejun, pranz si seara carne, mezeluri si produse lactate. Celor ce urmeaza dieta omnivora le recomand sa inceapa cu prudenta. Efectele detoxului pot fi extrem de puternice. As recomanda sa se inceapa treptat. Adica sa renunte mai intai la carne si sa consume peste vreo luna si ceva.. Mai apoi sa lase si pestele si sa continue eventual cu oua si lactate. Dupa vreo 2 luni sa treaca pe hrana vegetariana si apoi hrana vie. Sa creasca treptat procentul. Corpul astfel va incepe sa elimine toxine treptat. Ii musai sa se consume spirulina, ce atenueaza efectele puternice ale detoxului ( el va avea loc in continuare, dar se va face mai lin).
Dupa cateva luni de hrana vie, se poate face si un detox cu lichide - sucuri proaspete sau apa plata.
Cei ce se stiu foarte ambitiosi si vor totusi sa treaca direct la un post cu lichide o pot face, insa ii asteapta o perioada grea. Foarte grea!
   Alta intrebare: cat tii post cu suc? De la 1 zi pe saptamana ( de 4 ori pe luna) pana la 60 de zile consecutive. Atat cat doriti, cat simtiti.
Pe mine m-a motivat foarte tare un film numit: Fat, sick and nearly dead si am decis sa tin cura asta cat pot eu de mult. Probabil ca o sa ma opresc pe la 30 de zile. Ii drept ca o data ce treci de un prag, devine a naibi de simplu sa traiesti, consumand doar lichide. :))))

Acum, sa trec in revista simtamintele mele din aceasta saptamana! Cei ce ma urmaresc pe facebook, au avut parte de un update aproape zilnic. Asadar...
ziua 1-3 - O fo greu.. Dar nu foarte greu. Cum ziceam, in weekendul trecut a trebuit sa mananc la nunta si apoi a doua zi in oras, o jumatate de pizza. Si atat. Dar a fost de ajuns ca al meu cerebel sa nutreasca din nou preparate culinare solide. Asadar, mireasma painicilor cu hrisca si rozmarin si a mancarurilor raw vegane din restaurant mi-a dat de furca rau de tot! Noroc cu barmanul ce l-am facut bucatarul meu personal si de cate ori imi era foame, era pe pozitie si imi prepara repede un suc! Pe langa spirulina zilnica, in ziua de marti mi-am luat la sala un smoothie cu banana, curmale, cocos si guarana. Pentru energie. In rest, mere, portocale si apa plata.
ziua 4:  Mi-a fost somn in marea parte a zilei. Si vremea a fost tare mohorata asa ca nu stiu daca a fost de la cura sau timp.Am ajuns la un nivel de saturatie cu sucul de mere, asa ca trebuit sa il pacalesc cu putintica miere si eventual putin morcov.. Dar simteam nevoia sa beau mai mult fresh de portocale.Am primit o gramada de comentarii si sfaturi numai bune de urmat! Daca stau sa ma gandesc, ar trebui sa fac o postare numai cu aceste sfaturi! Sunt minunate, de la oameni dragi mie!
Am incercat sa beau o cafea cu ganoderma cu lapte de migdale. Am luat o gura si mi s-a facut rau. Nu am putut sa beau. Semn clar ca se lucreaza intens si treburile greu de digerat nu sunt dorite in organism!
ziua 5: Atata timp cat am dat stomacului apa si suc cand mi-a fost foame, totul a fost perfect. Starea generala: medie. Am avut momente de somn dar si momente de energie! Am lucrat in bucatarie cateva ore, tinand locul unui coleg, si am preparat cateva sosuri si mancaruri pentru clienti. Am servit si eu 2 castronele mici cu suc de rosii si ceva verdeturi. Bun, dar putin. Imi plac rosiile la nebunie, dar trebuie sa ma abtin, deoarece sunt destul de acide in corp. In rest foarte multa apa plata! Am avut si ceva frisoane, dar a fost si mai rece afara!
ziua 6: Am baut un smoothie energizant la sala ( unde am facut kickboxing - am dat la saci de box sau ce or fi ei), suc de mar cu spirulina si fresh de portocale!  Si multa apa.  Am plecat mai apoi acasa unde am facut curat in toata casa inafara de baie, impreuna cu Alin. Mi s-a facut rau de doua ori de la Ciff ( cu care am frecat faianta din bucatarie, usile si aragazul. E vina mea ca nu am avut manusi si am inhalat mirosul ( numai ce am citit ca sunt foarte toxice si aceste produse) De data astea le-am simtit din plin. Musai sa caut produse bio de curatat casa.
ziua 7: azi. Ma simt excelent. Am baut multa apa si doar 2 pahare cu fresh de portocale. Mi-am pus in apa tinctura de cretisoara si de mladite de zmeur. De fapt am pus aceste tincturi in cateva bauturi in fiecare zi, pentru a trata problemele hormonale. Sunt curioasa cum se va comporta corpul meu dupa cel putin 3 luni de administrare a acestor tincturi minunate!
In fiecare zi din timpul saptamanii mi-am curatat limba cu o lingurita, periat dintii iar azi de dimineata am insistat si pe gingii ( le simteam murdare si incarcate). 
Cantarul dimineata imi arata 52.4 kg. Greutatea oscileaza intre 53 si 52 ,5 kg. Sunt curioasa de voi mai pierde greutate peste o saptamana. Om vedea!

Mno.. cam asta ar fi de spus.. Va mai atasez o poza si merg sa fac o baita calda. Daaaa .. si sa imi fac un peeling cu o manusa de lufa. Abia astept sa ma rasfat putin! Sa ma invalui in ulei de cacao cu unt de shea.... Va pupic!









9 comentarii:

  1. waaa!! felicitari! Cred ca ma apuc si eu de o cura in genul asteia, dar dupa ce ma intorc din concediu. Acolo ma axez pe gratare si salate... ca mi-ar fi foarte greu altfel.
    Felicitari! Le meriti din plin!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos! Iti doresc succes si cura sa fie cu leac!

      Ștergere
  2. o sa incerc si eu ce ai scris mai sus...:)
    cu sportul e mai greu la mine !!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Trebuie doar sa vrei draga mea! ;) Restul se rezolva de la sine, pe parcurs.

      Ștergere
  3. Buna Corina. Am descoperit blogul tau acum cateva sapt cand eram in cautare de niste retete, nu pot decat sa te felicit ptr tot ceea ce faci si sa-ti multmesc ca existi (stiu ca suna prea literar dar asta e adevarul)....in tine gasesc o putere extraordinar de mare de a merge mai departe cu acest regim de viata. Tin sa zic ca la mine trecerea a fost cam brusca, dar dupa ce m-am documentat din ft multe carti parca nu m-as mai intoarce la carne, peste, oua, etc. Am o singura problema: mi-e foame tot timpul....nu sunt plinuta, si de o luna de zile de cand pap vegan am si slabit 3 kg dar as vrea sa mai dau jos 2. Dar mie mi-e foame mereu. O fi din cauza ca am facut trecerea brusca? Mananc intre mese: fructe, seminte, nuci, beau sucuri....dar chiar si asa am impresia ca am stomacul gol tot timpul :(( Help me pls! Pupici si mult succes in tot ceea ce faci!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ati avut vreodata probleme cu glicemia de la suurile naturale?

    Eu de exemplu prefer sucurile de legume ca baza, indulcite doar cu un fruct, spre exemplu o portocala.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daniel, de poti bea sucuri de legume indulcite doar cu un fruct, bravo! Eu inca nu pot sa le consum. Cel putin, nu cu drag.
      Nu stiu daca mi-a crescut prea mult glicemia, deoarece nu mi-am masurat-o in timpul curei cu sucuri de fructe. Am fost insa destul de activa, si consider ca energia furnizata de zaharul din fructe a avut pe ce se duce :) Plus ca am avut doar ganduri frumoase, pozitive si m-am bucurat de fiecare strop de suc. Iubesc sucurile din fructe si consider ca acestea nu imi pot face rau - in special cand nu mananc nimic si dieta imi este alcatuita doar din ele.
      Multumesc de vizita si de mesaj!
      Multa sanatate!

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...