joi, 9 august 2012

Detox cu suc de mere


Dupa ce am gasit raspunsul la intrebarile mele legate de probleme de sanatate, am zis ca un prim pas ar fi sa ma detoxific. Si am ales merele de sezon, sa le consum sub forma de suc. Zis si facut... Am nimerit la inceput mere dulci, la care mai adaugam putina spirulina.. un deliciu.
Prima zi: am avut o foame continua. M-am straduit si ambitionat sa rezist fara mancare solida. Am avut dureri puternice de cap si o stare continua de somnolenta.
A doua zi: am avut usoare arsuri la stomac, stari de greata si de voma, usoare dureri de cap. Nivelul de energie ceva mai ridicat. In continuare o senzatie de foame de lup.
A treia zi: m-am simtit usoara ca un fulg. Fara dureri de cap, stomac, stari de greata. O energie debordanta de imi venea sa alerg pe strazi. Nu mi-a mai fost foame deloc.
Ce e ciudat este ca m-am trezit cu o durere de muschi la gamba dreapta. Am incercat sa imi dau seama daca era de la sala, insa de era asa, ar fi fost si la gamba stanga. Mai apoi mi-am amintit ca in urma cu cateva luni, m-am trezit cateva dimineti la rand avand un blocaj la muschiul gambei. Imi trageam degetele de la picioare in sus in somn si imi blocam o fasie de muschi din interiorul gambei. Intr-o secunda eram treaza, stand in sezut si imi masam puternic muschiul sa isi revina la starea de relaxare. ( sa fi fost o lipsa de magneziu sau calciu?) 
A patra zi: lejer... probabil am consumat 1 l de suc de mere cu spirulina si vreo 3 l de apa. M-a lasat durerea de picior.
A cincea zi: am consumat de dimineata un pahar cu suc de mere, apa plata, insa la un moment dat a trebuit sa plec cu treburi si nu am mai avut acces la suc de mere. Asa ca mi-am cumparat un mar si am mancat o jumatate, mestecand foarte mult fiecare bucatura, pana cand s-a transformat in lichid. Nu am fost in stare sa mananc un mar intreg ( mar fiind mic, nu din acela mare). Stomacul imi era plin. Am consumat mai apoi multa apa si suc de mere.

Mentionez ca mi-am pus spirulina in 2 pahare cu suc de mere iar restul le beam simple. Nu mi-am facut clisma, cu toate acestea, am avut in fiecare zi scaun. Nu mult, dar indeajuns. In paralel, am inceput sa consum extract din mladite de zmeur si extract din cretisoara, pe care le adaugam in sucul de mere ( cate 1 ml de 3 ori pe zi) pentru reglarea hormonala.
 In fiecare dimineata inainte sa ma spal pe dinti, imi curatam limba care era alba si incarcata. Apoi ma spalam pe dinti si ma simteam ca si noua.
Am slabit in jur de 1.5 kg.
In a sasea zi a trebuit sa mananc ceva, deoarece am fost la o petrecere. Am mancat incet si putin si totul a fost ok.

Concluzii: dupa 5 zile de lichide doar cu apa si suc de mere, sunt multumita de rezultate. Sunt impacata sufleteste ca am inceput in sfarsit sa actionez catre purificare - vindecare. Ma simt mai curata, mai usoara. Urmeaza saptamana 2 de lichide. In urmatoarea postare mai multe detalii!


4 comentarii:

  1. Hei, Corina!
    Spune-mi, te rog, cata spirulina puneai intr-un pahar cu suc?
    Intr-o zi, cat suc de mere si cata apa se consuma?
    Si o ultima intrebare: inainte de aceasta detoxifiere trebuie pregatit organismul sau se poate incepe direct?

    Merci,
    Laura S

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hei laura!
      Stai sa ma gandesc. Pun 1 lingurita rasa intr-un pahar de 500 ml de suc de mere. Iar daca merele sunt f acre pun si putina miere. Poti consuma cat iti doreste sufletelul.. Nu exista o limita maxima! Inainte de detox, depinde de ce stil de viata ai. De este unul incarcat si toxic, poate ar fi bine sa incepi o perioada cu hrana vie, si mai apoi pe lichide.
      Te imbratisez!

      Ștergere
  2. Exact blocaj din ala de muşchi am si eu, doar la gamba stânga.la fel se întampla, in somn. Medicul mi-a zis ca ar fi cauzat de,poziţia coloanei, dar eu nu simt ca e de la asta...Daca afli motivul, please share :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu e de la coloana. Poate fi o carenta de minerale in corp ( in special magneziu) Incearca o cura de spirulina si vezi cum te simti mai apoi!

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...