luni, 29 aprilie 2013

Feedback grozav

Este adevarat ca nu as fi avut curajul sa postez documentarul Earthlings pe blogul meu, daca nu as fi fost incurajata vizual de cativa apropiati care postau link-ul acestui film la profilul lor, pe Fb. Oameni care nici macar nu sunt vegani!! Asa ca mi-am zis... daca ei fac acest lucru.. eu de ce sa nu o fac? Si uite asa am creat postarea "Pamanteni". Critici au fost si vor fi mereu, incontestabil si indubitabil. Si nu au decat sa vina in continuare! Sunt ferma in opinia mea, si prea putin mai imi pasa de cei ce sustin in continuare ca porcul a fost lasat sa fie mancat, vaca sa fie mulsa si asa mai departe. Placut surprinsa am fost insa si uimita sa primesc mesaje de multumire si de sustinere! Va redau aici cateva  mesaje, care mi-au facut ziua! Cuvinte sa pot descrie bucuria din suflet.. nu pot gasi! Oameni dragi, va multumesc!
Nu am facut decat sa dau mai departe ce am primit si eu, cu marea dorinta de a face din Pamant, un loc mai bun! Pentru toti locuitorii sai! But let's cut to the chase:

Mesaj 1 de la  Anamaria Nedelcoff
Bună!
Până acum, trecerea mea către veganism a fost una cu sincope. Două-trei săptămâni doar vegan, după care ”dependentele” își spuneau cuvântul. Azi am văzut documentarul de la postarea cu numărul 200. TOT, inclusiv partea aceea cu abuzurile, parte pe care mă feream întotdeauna s-o privesc când mă informam despre veganism. Astăzi sunt mai supărată ca oricând pe mine, pentru că am PERMIS și eu, alături de alte miliarde de oameni, să se ajungă la ceva. Și tot azi, acum, mi-am făcut un jurământ: niciodată, de acum înainte, nu mă va mai stăpâni vreo dependentă de genul acesta! Niciodată nu voi mai avea la masa mea carne, lapte, ouă, brânză sau orice alt produs de origine animală!
Îti multumesc!:)


 Mesaj 2 de la  Anamaria Nedelcoff
Bună din nou!
Am văzut si acest documentar postat de tine pe blog si, după ce am plâns de mi-a sărit cămasa de pe mine, de ciudă că suntem o rasă atât de spurcată, m-am gândit să-ti scriu. De când am văzut primul film, cu Gary, l-am mai arătat si altor persoane (fără să-i oblig să vadă, ci folosind argumentul ”dacă tot mănânci carne si dai bani, hai să vezi câtă durere cumperi”). Iar de mai bine de o săptămână, un prieten bun, împreună cu familia, s-au lăsat DE TOT de carne, lactate, ouă, peste etc. Din cauza filmuletului. Si mi-a cerut să-i dau o solutie. Iar solutia a fost să-l trimit pe blogul tău, să-l parcurgă cap coadă si să experimenteze.  (....)
Încă o dată, multumesc, Corina!:)

Si totul nu se opreste aici! Anamaria a scris si ea despre Earthlings pe blogul ei.


Astazi am mai primit un mesaj care mi-a umplut sufletul de bucurie.
Mesaj de la Vaida Ciprian:
Salut!
Vroiam sa iti spun ca la insistentele prietenei mele plina de lacrimi am vazut unul din documentarele postate de tine pe blog...
Mi se pare incredibil in ce ignoranta am trait pana acum. Habar nu aveam ce patesc animalele inainte sa ajunga pe farfuriile noastre... Imi imaginam lucrurile diferit.
Este minunat ce faci tu si cred ca la fel ca si mine sunt o multime de oameni care habar nu au ce se intampla cu adevarat intr-un abator.
Multumesc mult pentru informatia oferita este intradevar un wake-up call !

Sper sa ajunga mesajul tau la cat mai multi oameni...si cand spun oameni ma refer la cei care mai au inca suflet !O zi frumoasa iti doresc !


Nu am postat aceste mesaje pentru a ma lauda ( desi imi vine sa ma pup pe falcutze). Vreau sa ma bucur impreuna cu voi de aceste schimbari. Par mici, dar sunt infinit de mari! Oamenii incep sa vada, sa constientizeze, si toate acestea imi dau putere sa merg mai departe si sa nu ma opresc niciodata! Va multumesc din tot sufletul meu ( care se mareste in fiecare zi) si va iubesc!  Pentru ca alegeti sa iesiti din tipar,  pentru ca realizati pe ce lume traim si ca de acum incolo veti face alegerile corecte!


Inca una si ma duc!!!

Am zis!

2 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...