joi, 18 decembrie 2014

Salata cea mai buna din lume

Aceasta salata este cea mai buna din lume. Este salata mea preferata. As fi in stare sa mananc ore in sir aceasta salata. In fiecare zi... 
Ce alte cuvinde de lauda sa ii aduc? Ar trebui sa o incercati si sa vedeti ca e greu sa gasesti cuvinte intr-o astfel de situatie. Plus ca vei fi oricum prea ocupat sa mananci salata, sa ramana loc si pentru vorbe. Vei manca cu ochii, inima, sufletul. Si cu furculita. Da merge si cu mana. Si cred ca asa e si mai buna!!
De ce imi place mie? Pentru ca sunt lesinata dupa rucola, caju, masline kalamata, castraveti si rosii deshidratate. Ordinea lesinului vine in ordinea in care am enumerat ingredientele. Rucola nu imi placea neam inainte.. si ma tot intrebam cum pot oamenii sa manance asa ceva?  Pana i-am dat de gust! Este fresh, usor amaruie si picanta dar cu o aroma incomparabila... este exploziva.. Dap.. chiar asa o simt... imi explodeaza aroma lor cand mestec iar papilele mele gustative sunt in extaz. De amor! Maslinele kalamata merg de minune cu caju-ul. Se completeaza perfect. Castravetii sunt racoritori si asa, mai neutri.. si ceva mai aposi, iar rosiile deshidratate sunt aroma perfecta ce completeaza toata salata. Si daca mai adaugati sare roz, un pic de ulei de masline si suc de lamaie sau otet balsamic, cea mai buna salata din lume este gata. Vei petrece cel mai bun timp din lume la cea mai buna masa din zi. Cu cel mai bun prieten al tau - TU insuti.

Sa spun ingredientele? Hai fie..
80 gr salata rucola ( jumatate de caserola)
o mana de caju
jumate castravete fabio
1/2 mana de masline kalamata
2 rosii uscate taiate in bucatele mai mici
sare roz de himalaya - dupa gust
suc de lamaie/otet balsamic
ulei de masline

Unitatea asta de masura e perfecta... pentru ca  stomacul nostru in mod teoretic este cat pumnul. Bineinteles ca ne putem juca cu cantitatile si ingredientele din salata. Uneori mai pun si valeriana si putina varza chinezeasca, sa fie mai mare.. Si ce am prin casa. Nu are cum sa nu iasa buna!

Ps. Floricica ceea din castravete este facuta cu o ascutitoare speciala pentru legume. ;)
 Pofta mare la cea mai buna salata din lume!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...