vineri, 1 octombrie 2010

Soarele e pe strada mea!

Ian - Aprilie 2010

Vai de mine ce repede trece timpul!
Dar sa lasam scuzele la o parte si sa trecem la treaba. Adica la povestit.
Perioada: ianuarie - aprilie 2010. Kilograme pierdute: 4. Media: 1 kg/luna.
In aceasta perioada am inceput sa tin diete din reviste. Am gasit una care imi suradea. Slabeai 3 kg lunar. Pe naiba. In fine.. Trebuia in fiecare dimineatza sa mananc ceva usor, apoi la pranz aveam peste la gratar cu tot felul de garnituri. Initial in reteta era si carne de pui si supa de pui, dar eu cum nu mancam carnuri, am ales peste. Si am consumat toate natiile de peste din supermarket. Bineinteles ca la un moment dat de la atata grill mi s-a aplecat. Degeaba masam si ungeam pestele cu toate mirodeniile... pur si simplu nu mai intra pe gat.
In acest timp mi-am impus o noua regula. Una buna de data asta! Sa nu mai mananc nimic dupa orele 18. Acest sfat mi-a fost dat de un instructor de fitness. Mi-a spus ca tre sa fie litera de lege. Mi-a fost tare greu. Cand totusi imi era extrem de foame, luam un mar, sau beam multa apa plata. Si asa am slabit cam 1 kilogram pe luna. De paste, am fost in sibiu, la niste prieteni. Aveam 65 de kilograme. Am scapat deci de 7 kilograme. Si se vedea! Ma simteam mai bine, mai frumoasa, mai sanatoasa already!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...