vineri, 20 septembrie 2013

Cartea sufletului meu



C  U  P  R  I  N  S


Cap 1. Cartea virtuala de retete 
Mancare fara foc 
(contine: 21 bauturi, 14 aperitive, 15 salate, 21 feluri principale, 4 feluri de paine deshidratata, 3 supe, 59 retete de desert) and counting.....


Cap 4. Despre alimente si alimentatie
Spirulina si detoxifierea
Drumul carnii
Vegan: etica. viata.

Cap 5. Evolutia mea in lupta cu kilogramele

Cap 6. Probleme de sanatate intalnite

Cap 7. Detoxifiere
Detoxifiere - minte corp spirit 

Cap 8. Intrebari si raspunsuri
Si in concediu, ce mancam?
Despre problema foamei la debutul in alimentatia raw
Cum recastigam sanatatea prin hrana vie
Dieta raw si silueta de vis
Ingrijire si iubire ( articol cosmetice)
Momentul schimbarii 
Acceptare. Nuditate. Tatuaje 
Unde mancam vegan in Brasov? 



Cap 9. Documentare si feedback
Gary Yourofsky - cel mai tare discurs ever!
Earthlings - un documentar cutremurator 
Feedback de la cititori

Cap 10. Sport
Functional training 
FT is awsome 
Provocare si o poveste
Sport si miscare
Vegan Rider: Rau George

Cap 11. De suflet din suflet.
Marea mea dragoste
Casa bunicilor
Ziua mamei mele
Recharging with life
O gura de aer proaspat
Inspirawtie
Ne primiti sa va colindam?
Romania in anii 30
Campania 3 bucurii in fiecare zi
Multe bucurii si un mango
4 august.
Diana
Da mangiare. In Sardegna
Bucurie pentru suflet. Sardegna in noiembrie. 
2013 
Papa 
Aprecierea voastra. Hrana mea de suflet. 
Meditatie. Existenta. Recunostinta
Prea iubitii mei
Mama mamei lui mazeer
Vesnicia s-a nascut la sat 
Cum venim pe lume?
Si din nou, de la capat 
Magiun de la Mazeer
Ziua mea 2015

Cap 12. Evenimente 
Potluck 30 ianuarie 2011
Potluck 10 aprilie 2011
O experienta vie
Aniversare surpriza
I love my job 
Saptamana a doua la servici
O luna de raw chef 
Inaugurare cu raw food 
Potluck 11 sept 2011
Un picnic raw de nota 10
Puterea Evei ( emisiune tv)  
Concurs de arta culinara
Prezentare Raw la Arhive
Vizita la restaurantul Barca
Dulciuri raw pentru o nunta
Workshop roz cu bulinute mov
Retrospectiva anului 2011
Doctor B1 ( din culise)
Sprijin ( grup de ajutor cancer la san) 
Potluck 2 martie 2012 
Seminar 2 noiembrie 2012 
Nutritia ( articol 24 fun)
Atelier de gatit cu copilasi
Autumn raw academy
 
Cap 13. Aparitii pe ici colo



2 comentarii:

  1. Bine te-am regasit ,Corina!
    Dupa o pauza foarte lunga, in care mi-am facut macar partial curatenie in viata, urmeaza ca in viitorul apropiat sa incerc sa-mi fac si curatenie in corpul meu mult prea neglijat. Asa ca ,o sa-ti citesc (din nou)"cartea" si probabil ca voi fi prin preajma ca sa-ti mai cer sfaturi.

    PS: Cu mare intarziere... Sa fii fericita si iubita asa cum de fapt meriti!
    Gilda

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bine ai revenit Gilda. Sa stii ca mi-ai lipsit! Cu drag iti stau la dispozitie! Si multumesc pentru urari! Sa ne auzim cu bine!

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...