miercuri, 24 august 2011

Carticica mea virtuala de retete!

Pentru ca retetele sunt mult mai multe decat m-as fi gandit eu vreodata, m-am gandit ca ar fi util sa le adun pe toate intr-o "carte" virtuala, aici pe blog!

Update: Voi adauga la fiecare reteta un numar de stelute ce reprezinta gradul de dificultate in ceea ce priveste prepararea ei si ustensilele necesare. Asadar avem asa:
* - grad dificultate mic: implica un cutit, tocator, lingura, furculita, etc
** - grad dificultate mediu:  implica folosirea unui robot de bucatarie/blender si congelator
*** - grad dificultate mare: implica folosirea unui robot de bucatarie/deshidrator si contine mai multe ingrediente decat in mod obisnuit.

Va multumesc din tot sufletul ca imi sunteti alaturi si ca imi faceti viata atat de frumoasa! Pentru voi cu mult drag...



1. Salata cu arome mediteraneene
2. Salata de alge cu nuci*
3. Salata de broccoli cu stafide**
4. Salata de conopida cu ulei de catina*
5. Salata de cruditati cu maioneza din mustar (video)*
6 .Salata de sfecla rosie*
7. Salata cu grau incoltit**
8. Salata insorita*
9. Salata joy*
10. Salate cu leurda*
11. Salata de varza rosie*
12. Salata de varza alba*
13. Salata viareggio*
14. Salata Rawldorf *
15. Tabouleh*
16. Tabouleh a la Stupini *
17. Varza cu avocado*
18. Salata cu merisoare, nuci si goji 
19. Salata greceasca 
20. Salata cea mai buna din lume 
21. Salata de ou fara ou

1. Brocoli cu ciupercute*
2. Brocoli cu avocado*
3. Chiftelute***
4. Ciupercuta sandwich**
5. Mancare cu rosii colorate*
6. Mancare din telina**
7. Mancare indiana**
8. Morcovete cu sos delicios***
9. Orez cu avocado*
10. Papardelle vesele**
11. Paste Bianco*
12. Paella Raw Vegan*
13. Pilaf cu taitei**
14. Pizza***
15. Rawmburger***
16. Sarmale cu mamaliga raw*
17. Spaghete cu nuci si miere*
18. Spicy veggies stir Nonfry**
19. Sushi**
20. Tagliatelle cu sos de rosii**
21. Varza a la Bruxelles*
22. Frigarui prietenoase
23. Tocanita raw delicioasa

Painici:
1. Turtite din ovaz***
2. Turtite japonesti cu leurda***
3. Painici din inulici***
4. Painici din seminte ( gluten free)***
5. Painici din hrisca

Supe:
1. Smoopa **
2. Supica de telina**
3. Supa picanta**


Biscuiti

1. Biscuiti din bostan***
2. Biscuiti din hrisca incoltita ***
3. Biscuiti din susan***
4. Biscuiti raw (oreo syle)**
5. Teddy's raw breakfast ( muesli)***
6. Max Energy breakfast ***

Bomboane
1. Batoane cu cocos si cioco ( video) **
2. Black and white chocolate macaroons***
3. Caramele*
4. Ciocolata ( batoane) **
5. Gingery'n love candy**
6. Spicy Chocolate Affair*
7. Superbombite de calciu
8. Bomboane camuflate **
9. Tufe de ciocolata cu cocos (video)**

Creme/budinci
1. Apple Pie Pudding**
2. Budincachia*
3. Budinca Black&White*
4. Budinca de ciocolata*
5. Chocolate Parfait*
6. Chocolad Creme*
7. Cremosenie in doua culori**
8. Rainbow la pahar**
9. Rosyllium*
10. Soare la pahar**
11. SuperChia Pudding** 
12. Parfait cu gust de sarbatoare

Clatite
1. Banana Pancakes***
2. Clatite brawsovene***
3. Clatita de ciocolata cu fructe***
4. Pancake minicake***
5. Pancake minicake 2***

Inghetata
1. Inghetata din banane**
2. Inghetata de capsuni si visine**
3. Inghetata fistichie**

Prajituri
1. Apple mini cakes**
2. Brownies raw ( video)**
3. Carrot lovely cake**
4. Flower Power**
5. Kilimangiaraw***
6. Minitarta cu mere**
7. Pascuta vesela **
8. Prajitura cocosciocos
9. Prajitura cu ananas**
10. Prajitura cu polen crud
11. Pufosenia**
12. Purple Wondercake **
13. Rainbow cake***
14. Raw brownies**
15. Rockafella Candy*
16. Tarta cu fructe de padure**
17. Tirawmisu**
18. Valentines Cakes**

Tort:
1.  Cheesecake cu aroma de primavara**
2. Orange Cheesecake**
3. Motziko Cake**
4. Tort cu afine Purple Wondercake**
5. Tort cu capsuni si ciocolata**
6. Tort de ciocolata**
7. Tort Deliciu cu fructe de padure **
8. Tort din banane cu gust de ciocolata**
9. Tort cu ananas**
10. Tort cu menta si ciocolata in 2 arome**
11. Tort cu mere**
12. Tort cu fructe de padure **
13. Tort cu levantica**
14. Tort Mojito Style**
15. Tort mozaic**
16. Tort Padurea Neagra raw**
17. Tort tropical**
18. Tort "sweet pizza"**
19. Tort in straturi 
20. Caramel Kaki Cake 
21. Tort zmeurit cu ciocodragoste 
22. Tort Nutless 
23. Tort de poveste cu capsuni 
24. Coconut Cake
25. Orange Krantzcake
26. Tort cu ciocolata si menta fosforescenta
27. Le gateau chapeau

Topping:
1. Caramel*
2. Dulceata de trandafiri rawz


12 comentarii:

  1. Pe cand si in format scris? O astept cu mult interes...Apropo, coperata este absolut geniala. Iti apartine?
    Cu drag,
    Luciana

    RăspundețiȘtergere
  2. Bravo iubita!!!!! la mai multe de acest gen! imi place!!!! (ps o sa vreau una cu autograf!);))

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitari :) Da, se cere si o varianta scrisa :)

    Flory

    RăspundețiȘtergere
  4. Luciana, nu stiu de ma incumet la varianta scrisa. Nu stiu cat pot spune ca am inventat eu tortul de ciocolata cu capsuni, pe baza de caju ( ca exemplu). Baza prepararii mancarii raw este folosita in toata lumea, nu am inventat eu nimic.. Eu doar le-am imbinat si decorat altfel :P
    Coperta nu imi apartine. Am gasit-o pe un site, cautand un logo pentru cartile mele de vizita cu adresa blogului. M-a amuzat teribil morcoveata care canta - ca tot cant si eu :)))
    Lili, iti dau eu tie autograf! :))) Sa pui mana sa prepari mancare raw, si dupa aia autografu :))) Ti pup tare iubita!
    Iulia, iti multumesc. In curand vei avea si tu cartea de papa raw.. nu? ;)
    Flory, iti multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  5. Pai, in primul rand nu vad de ce ar fi trebuit sa inventezi tu o anumita reteta, nu cred ca retetele sunt marca inregistrata si in prezent , desi sunt mii sau poate zeci de mii de carti de bucate, nu cred ca mai sunt retete de hrana, fie ea vie sau gatita care sa fie 100% originale. Diferenta o face modul de prezentare, condimentele, cantitatile, momentul in care se pune un ingredient sau altul etc.
    Coperta, oricum mi se pare geniala. Si mie morcovul mi-a placut cel mai mult, pentru ca e vesel, canta, danseaza, este svelt si suplu, adica este chiar raw-raw.
    Pupici raw.
    Luciana

    RăspundețiȘtergere
  6. Felicitari iubita ...si eu vreau varianta scrisa!
    Esti intotdeauna o sursa di inspiratie! pupici

    RăspundețiȘtergere
  7. Hei, Corina
    ai incercat sa faci o foaie din banana de clatita, (sau clatita de banana) si din aceasta foaie + fantezia ta... :)) sa iasa o rulada?
    Dap, ador clatitele astea :)))

    RăspundețiȘtergere
  8. Anonim. am in minte asa ceva de cevaq timp.. dar inca nu am apucat sa imi pun in practica ideea!
    Iti multumesc ca mi-ai reamintit!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  9. Am primit pupicii. Sa vedem ideea ta, apoi vorbim. Mie imi lipseste un ingredient ca s-o pun in practica :(
    Succes. Pupici. ;)

    RăspundețiȘtergere
  10. Buna. Te rog sa imi spui daca exista cartea fizic, as vrea sa o cumpar. multumesc

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...