marți, 1 noiembrie 2011

Raw Sweets Delivery



Dragii mei pofticiosi, va stau la dispozitie pentru a va prepara dulciuri si torturi raw pentru aniversari si alte ocazii. Voi imi scrieti pe email ce fel de tort va doriti, pentru cate persoane iar eu va trimit detalii si sugestii pentru a va da musafirii pe spate literalmente! De nu doriti tort, facem alte dulciuri numai bune de savurat fara nici un pic de vina. Ce spuneti de asta?

Torturile, precum si alte dulciuri, se pot face pentru copilasii de la minim un an, pana la strabunicii de 102 de ani.
Also, pentru a avea timp de hidratat/deshidratat nuci si cumparat ingrediente, va rog sa ma anuntati cu minim 2 zile inainte de eveniment. Pentru un platou cu diverse dulciuri ar fi minunat sa stiu chiar cu 3 - 4 zile inainte (pentru a avea timp sa pregatesc toate cele).
Torturile le fac doar pe baza de comanda, asadar nu am nimic "pe stoc" si nu pot pregati o comanda (tort) in cateva ore.

Ca si materie prima pentru manufacturarea torturilor folosesc: pt blat migdale (sau  alune de padure, nuci, nuci braziliene, caju) , curmale si ulei de cacao/cocos, iar pentru crema caju, ulei cocos/cacao, miere si fructe. Daca sunteti alergici la un anumit tip de nuca ( alune de padure, migdale, caju, nuci de-ale noastre) sau la miere, va rog sa specificati acest lucru cand faceti comanda. Mierea poate fi inlocuita cu alt tip de indulcitor, la fel si nuca ce va provoaca alergie ( la cerere, pot prepara tort fara nici un tip de nuca).

De aveti intrebari, va astept la comentarii, sau pe email: bacalu.corina@gmail.com
Variante de tort mai puteti gasi si aici, in cartea mea de retete. Desi... combinatiile si posibilitatile sunt infinite!

Iata cateva din comenzile onorate:

Tort cu crema de lamaie si mango
Tort cu ciocolata si crema de portocale
Tort cu crema de lamaie
Tort cu ciocolata si vanilie
Tort cu crema de portocale, vanilie si blat cu afine
Tort capsuni cu blat cacao
Tort cheesecake de portocale

Platou prajituri cu morcov si mere, crema de vanilie si cocos
Tort cu ciocolata si cirese
Tort cu vanilie si capsuni
Tort irezistibil de ciocolata ( cu bucatele de capsuni)
Tort de ciocolata ( din nou) - ce sa-i faci daca e asa de bun???
Tort pt 1 persoana alergica la nuci, capsuni, polen.. si mai era ceva da am uitat. Aaa.. praf! :P A fost comandat special. Ceilalti au papat tort clasic ( cu nuci)
Tort cu afine si crema de portocale
Tort cu mere, gutui si nuci
Tort cu portocale si vanilie
Tort marmorat cu afine si zmeuraTort cu afine si capsuniTort cu afine si vanilieTort motzikoTort cu ciocolata si mentaPachetel rasfat ( tiramisu, rawfaelo, rockafella, tarta cu crema de fructe)

Tort cu vanilie si zmeura si crizanteme

Tort raw cu ciocolata, vanilie, fructe.
Bomboane, batoane, rulada, biscuiti.
Iarasi tort

Va multumesc pentru increderea acordata si pentru ca imi permiteti sa fac parte din momentele fericite ale vietii dvs!

28 de comentarii:

  1. Minunata idee! Mult succes la indulcit suflete!

    RăspundețiȘtergere
  2. Rawstaurantul incepe cu caterawing dulce pentru aniversari... Un pas important zic eu... Pacat ca Brasovul este asa departe de Craiova.
    Clienti multi sa ai!
    Pupici,
    Luciana

    RăspundețiȘtergere
  3. Va multumesc! Imi doresc tare mult sa ofer oamenilor hrana sanatoasa si delicioasa! Este un mare pas inainte!
    Va pup.

    RăspundețiȘtergere
  4. No, iar mi ciuda, vreau si eu !!! :)
    Si visez ce frumos ar fi sa primesc de ziua mea un tort si dulciuri raw... :( Da no, ce sa fac daca sunt in Cluj :(
    Corina, iti doresc multa bafta, cred ca proiectul asta o sa fie un succes ca toate celelalte :)

    Flory

    RăspundețiȘtergere
  5. Bravo!Bravo!Bravoooo!Ce pacat ca ajung in Brasov doar o data pe an si poate nici atunci dar cu prima ocazie in care voi fi prin zona negresit mi-ar placea sa gust un tirawmisu facut de tine! Felicitari si spor la treburi!Alina

    RăspundețiȘtergere
  6. Ma bucur sa vad ca si in Brasov avem asa ceva. O sa apelez la produsele tale cat de curand!

    RăspundețiȘtergere
  7. Vrem sectiuni cu bunataturile!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  8. EEEEe, dar eu nu accept asa discriminare, d'mle!!!Ma razvratesc si vin si cu propunerea de a "gandi" si pune apoi in practica cateva dulciuri raw ,capabile :)) si nerabdatoare sa ajunga (prin curier) chiar si la Iasi.De ce nu? Sint sigura ca vei reusi!Si sint prima pe lista la comenzi!
    Nu mai vorbesc de faptul ca niste painici raw s-ar putea transporta cu curierul fara nici o durere de cap.Clienti increzatori si dornici de bunatati raw sa fie, zic eu, oriunde in tara.
    Ce zici, frumoasa fauritoare, te prinzi ? :))

    RăspundețiȘtergere
  9. Flory, de vin in cluj, iti dau de stire. E greu sa pun tort pe masina sa iti trimit.. Asa ca mai bine ma pun eu pe calatorit si preparat torturi la fatza locului! ;) Iti multumesc!

    Alina, o data pe an ii cam putin.. dar tot ii bine sa poti sa mananci minunatie de tirawmisu! Scrie-mi un email cand vine perioada de migrare catre Brasov!

    Anonim din Brasov... ma bucur tare ca te bucuri! Te astept cu drag, pe email!

    Irina, ar ajunge cu bine biscuiti si bombonici raw.. painici si saratzici! M-as prinde in hora mintenas de gasesc dansatori sa ma invarta! :)))
    Te pup

    RăspundețiȘtergere
  10. Asta ar fi chiar cireasa de pe tort, sa vii tu cu el :) Da sa stii ca Irina nu zice rau ce zice, partea de painici, biscuiti si saratele ar merge f bine, si pe mine m-ar interesa.

    O zi minunata sa ai :)

    Flory

    RăspundețiȘtergere
  11. Felicitari. Eu zic ca poti sa te extinzi si la alte preparate in afara de dulciuri. Sunt convinsa ca multi ar comanda cracersi, painici etc

    PS: mai faci workshopurile de gatit ca am povestit unor prieteni si ar fi interesati...

    RăspundețiȘtergere
  12. Minunat, minunat! Multumim Corina!
    La un moment dat chiar am cautat asa ceva in Brasov si nu am gasit, iar eu cum sunt la inceput inca nu mi-am adunat curajul sa incerc. Oricum vreau sa incerc si eu cat de curand si daca organizezi workshopuri as participa cu mare drag :)
    Cred ca si ideea cu painicile si biscuiteii este super. Eu mai caut si ceva gustare sanatoasa pt baietelul meu de 2 ani, ceva gen baton de cereale sau biscuitei si la fel, inca nu am gasit solutia optima.
    Mult succes si sa ne auzim in curand :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Beatris.. daaaa.. cred ca peste doua saptamani incepem. Pun anunt indata ce am mai multe detalii. Stiu ca ma pot extinde si la alte preparate, voi vedea. Recunosc ca sunt indragostita de dulciurile raw iar dragostea este transmisa celor ce au mancat prajiturile si torturile facute de mine.. Le-au placut la nebunie!
    Cu painicile.. inca nu ma declar multumita de felul cum imi ies. Poate sunt eu prea mofturoasa, dar mereu imi fac si le dau la altii, ca nu le pot manca. Cam ciudat.. recunosc :P

    Cornelia, cu biscuitei si batoane de cereale, cred ca as putea sa ma descurc. Trebuie doar sa imi adun "fortzele", sa incerc si sa vad cum or iesi. De sunt bune si sunt multumita, atunci fac cu drag si pentru voi.

    Va pupicesc.

    RăspundețiȘtergere
  14. Buna seara, am si eu o nelamurire in ceea ce priveste fasolea uscata , lintea , si nautul. Se pot consuma altfel decat fierte? Zau asa, nu mi le pot imagina crude......Te rog mult Corina draga, ajuta-ma sa ies din ceata!
    Multumesc anticipat si nu in ultimul rand complimete pentru tot ce ai reusit sa realizezi pana acum.
    Multa sanatate si succes in continuare.
    Gabriela

    RăspundețiȘtergere
  15. Gabriela, eu nu consum fasole, linte si naut. Sunt muuuulte altele ce pot fi consumate. De iti place mult gustul fasolei, lintei.. atunci consuma-le gatite! Nu este nici o catastrofa!
    Exista totusi o varianta de a le consuma crude: le pui in pamant, le uzi si le lasi sa creasca plantute inalte de cativa centrimetri. Apoi le tai, le pui in salate si le mananci. La fasole iti recomand Azuki sau Mung. Nautul poate fi hidratat si apoi maruntit la robot si amestecat cu alte legume si consumat. Mie insa nu imi place gustul sub nici o forma!
    Iti multumesc pentru complimente! Le-am primit pe toate cu drag!
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  16. uauuuuu, cum arata torturile alea...:) de-abia acum am descoeprit blogul, datorita unei prietene dragi...:) dar o sa-l urmaresc foaaaaaarte des...:)

    RăspundețiȘtergere
  17. Corina,
    peste vreo 4 ani ma marit! Sper sa pot apela pt un meniu adevarat la tine! Si un tort... o sa fie grozav!! :)

    Felicitarile mele!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Kinga.. se rezolva! :P Tu marita-te si de restul ne ocupam noi :)))
      Pupici!

      Ștergere
  18. Buna ziua,
    As dori sa te intreb cat costa un tort de ciocolata de 6 persoane.Dar un platou de prajituri?
    Multumesc, Madalina

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna Madalina. Nu am facut o lista de preturi, dar daca te intereseaza ceva anume, te rog sa imi scrii pe email. Tort de 6 persoane il poti incadra in varianta B ( si vor iesi 6 felii mititele) sau in varianta C ( vor iesi 6 felii generoase). Costurile incep de la 40 lei si difera in functie de tortul ales ( arome, ingrediente) si numarul de portii.

      Ștergere
  19. Felicitari pentru site, livrare, tot...
    Esti o foarte buna sursa de inspiratie.
    Si eu am slabit 8 kg in 2 luni fara nici un efort doar cu smoothie-uri si verzituri mancand de 6-8 ori pe zi.
    In weekendul asta voi face impreuna cu sotia mea iubita un tort de pe siteul tau, abia astept.
    Multumesc :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. George, felicitari pentru ambitie si perseverenta! Esti un model din categoria "ASA DA" sau "SE POATE".
      Multumesc pentru ca mi-ai impartasit aceste vesti minunate! Sper ca tortul a fost minunat si l-ati savurat cu multa dragoste!
      Astept vesti!

      Ștergere
  20. Absolut minunat!Minunate retetele. Cu siguranta le voi pregati si cu acordul tau le voi afisa pe blogul meu, http://painesidesert.wordpress.com, dar cu precizarea sursei. Ar fi o greseala ca oradenii sa nu-si deschida ochii si la alt stil de viata: simplu si sanatos.

    Cu drag,
    Ana

    RăspundețiȘtergere
  21. Doamne, cata maiestrie si imaginatie! In octombrie e ziua mea si tare m-ar tenta un asemenea tort. Daca as gasi asa ceva si in Bucuresti as comanda, ca pana invat eu sa fac mai dureaza...

    RăspundețiȘtergere
  22. Eu cred ca orice nu "curge" se poate trimite prin curier. Painici dar si clatite pentru cei care nu au deshidrator acasa (si sunt o gramada...) Eu zic sa faci o sectiune separata cu produse care s-ar putea livra si prin curier in alte orase si preturile aferente (la care se adauga taxa de curierat) Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  23. Wow, esti atat de talentata...ai imaginatie, nu gluma! Presimt ca vei fi o buna sursa de inspiratie pentru mine de acum incolo. :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...