sâmbătă, 1 iunie 2013

Nectarul Nectarinei


 Oare nectarul vine de la.... nectarine? Sau nectarul este iubitul nectarinei? Oricum ar fi, acest smoothie este divin! Divina sunt eu ca l-am facut si l-am sorbit pana la ultima picatura. Di vina o mai fost si nectarinele, ca prea frumos aratau in piata! Ii drept ca e mult mai simplu sa iei nectarina, sa o speli si sa infingi doi dintisori in ea. Si tot asa pana cand ramai cu samburele in mana. Dar am nimerit niste nectarine acrute. Si mie nu imi place acrut. :)) Asadar le-am curatat de sambure, le-am maruntit usor si le-am pus repede in blender. 
Mai schematic am facut asa....
Corina >Piata>Nectarine>Casa>Nectarine>Blender>Smoothie>Poze>The end.

Ingrediente:
3 nectarine ( era sa scriu mandarine)
1 lingura de miere

Preparare:
Se inlatura samburele de la nectarine, se taie mai marunt si mai apoi se pun in blender. Vrum vrum si la sfarsit adaugam miere dupa gust. 
Punem in pahar sau in borcan ( eu nu mai aveam pahare la indemana) si ornam cu o felie de nectarina. Se consuma cu un pai gros, cu gurita, sau cu lingurita!
Si gata!

Un comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...